Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klantenportaal ProMobility

7 juni 2016

Klantenportaal ProMobility

Zoals een ieder wel weet, heeft ProMobility sinds 29 januari haar nieuwe website online en daar zijn wij natuurlijk trots op. Wat enkelen misschien nog niet weten, is dat je via onze nieuwe website heel eenvoudig op je eigen klantenportaal kan kijken. We hebben rechts bovenin een icoontje toegevoegd om op dit portaal te komen. Wanneer je hiervan gebruik wilt maken, dien je een gebruikersnaam en wachtwoord bij ons op te vragen. (Indien je deze nog niet hebt natuurlijk)

Als je als wagenparkbeheerder inlogt, komt er een dashboard naar voren waar je kunt zien hoeveel personenauto’s en/of bestelauto’s er bij jouw firma rijden. Wanneer je het dashboard sluit, kan je van het gehele wagenpark de leasecontracten, brandstofcontracten, autobestellingen, bekeuringen en facturen bekijken. En dat is superhandig.

En wat nou als je als berijder van ProMobility het portaal wil bekijken? Dit kan uiteraard ook. Daarvoor ga je als volgt te werk:

  • Ga naar www.promobility.nl en klik rechtsboven op het icoontje met het poppetje
  • Klik het vinkje ‘Als bestuurder’ aan
  • Vul het e-mailadres in wat bij ons bekend is
  • Als je dit voor de eerste keer doet, klik je gelijk op ‘Aanmelden’
  • Klik op het envelopje achter ‘Opvragen wachtwoord’.
  • Je krijgt gelijk een e-mailbericht met je wachtwoord er in.
  • Nu kan je inloggen.

Ook voor jou als berijder is er allerlei interessante informatie te vinden op ons klantenportaal. Als je wilt weten hoe lang jouw leasecontract nog loopt, omdat je bijvoorbeeld een nieuwe auto wilt uitzoeken, kan je dit uiteraard bij ons opvragen, maar je kan dit nu ook zelf bekijken op de site. Zo kan je ook kijken naar de bekeuringen die je in het verleden gereden hebt. En als je schade aan je auto hebt, kan je dat gemakkelijk melden via dit portaal, middels de start-knop onder formulieren.

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande vragen of opmerkingen hebben, kun je natuurlijk altijd bellen naar 0181-470070 of mailen naar info@promobility.nl!

Veel plezier,

Anita Montenij