Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

Wil je een mens zijn of een kenteken (als je net een aanrijding hebt gehad op de snelweg)?

26 maart 2018

“Goedemorgen, met Jan Jansen. Ik heb vanochtend vroeg een aanrijding gehad op de snelweg. Gelukkig zonder lichamelijke gevolgen, maar ik heb wel veel blikschade. Nu kon ik nog doorrijden, maar de auto moet wel snel gerepareerd worden. Dus ja. Eh… Wat moet ik nu doen?”

  • “Eén moment hoor meneer, ik pak even uw gegevens erbij. Wat is uw kenteken?”

“Mijn kenteken. Ja. Dat is AB-123-C.”

  • “Eens even kijken… Ik heb uw dossier hier inderdaad. U rijdt in een Volkswagen Golf?”

“Ja, dat klopt.”

  • “En u bent meneer Jansen?”

“Zoals ik al zei ja, ik ben Jan Jansen.”

  • “Oké. Kunt u uw vraag nog een keer herhalen? U heeft een aanrijding gehad zei u?”

“…”

 

In het kader van de disclaimer: het bovenstaande telefoongesprek heeft in werkelijkheid nooit plaatsgevonden! Deze Jan Jansen kennen wij niet en voor zover wij weten heeft hij dus ook geen aanrijding met blikschade gehad. Mocht er toch iemand rijden in een auto met kenteken AB-123-C dan berust dat geheel op toeval. Helemaal als dat ook nog eens een Volkswagen Golf blijkt te zijn.

Toch hebben we allemaal wel eens zo’n soort telefoongesprek meegemaakt.

Bij grote organisaties komt het natuurlijk voor dat jij je door een muur van nummers, data en ‘doorverbonden worden’ moet worstelen voordat je eindelijk praat met iemand die weet wie jij bent. Eerlijk is eerlijk, voor een XL onderneming met duizenden relaties, is het ook lastiger om mensen persoonlijk te kennen dan voor een kleine tot middelgrote onderneming.

De vraag is dus wat jij zelf prettig vindt. Wie of wat wil jij zijn?

Heb je er geen probleem mee om aangesproken te worden op je kenteken of het merk auto waarin je rijdt? Of wil je liever benaderd worden als mens? Of als ondernemer? Als beheerder van een wagenpark vol met auto’s in de operational lease? Als berijder van een lease auto?

Natuurlijk is dat een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Iedere ProMobility-collega benadert jou in ieder geval als mens. Gewoon omdat wij zelf ook liever een mens zijn in plaats van een kenteken. We nemen de telefoon op (mét een glimlach) als jij belt en de eerste vraag die wij jou stellen is sowieso een andere dan de vraag wat je kenteken is.

Oprechte persoonlijke aandacht is bij ons écht hartstikke echt.

Maar even terug naar Jan Jansen (die van het telefoongesprek hierboven).

Stel nou dat hij in een lease auto van ProMobility zou rijden. En dat hij ons zou bellen met de boodschap dat hij schade heeft gereden bij een aanrijding op de snelweg. Grote kans dat hij dan onze collega Rens Böllermann aan de telefoon krijgt. Hij helpt iedereen die schade rijdt, snel weer op weg.

Hoe zouden Rens en zijn collega’s bij ProMobility dan reageren?

We hebben in ieder geval direct in de gaten met wie we praten. Met jou dus (of in dit geval meneer Jansen)! Maar we zijn ook meteen alert bij de woorden ‘aanrijding’ en ‘snelweg’. Dan gaan wij niet vragen naar een kenteken, maar dan zitten wij meteen rechtop, op het puntje van onze stoel.

  • Wat is er gebeurd?
  • Hoe is het met jou?
  • Hoe is het met de tegenpartij?
  • Ben je geschrokken?
  • Ontstond er achter jou een file van 20 kilometer lang?
  • Moest de snelweg afgesloten worden?

Wij stellen dus vragen aan jou.

Aan jou als mens en als trotse bezitter van een lease auto van ProMobility. Niet omdat het moet. Maar omdat het kan. Maar omdat wij interesse hebben in jou en graag willen weten hoe het met jou gaat (en omdat een kenteken ook meestal niet zoveel terug zegt).

Zit je dan meteen een uur aan de telefoon als je ons belt en met Rens over je schade praat?…

Nee! Maak je geen zorgen.

Want juist omdát wij jou zo goed kennen, weten we ook precies hoeveel vragen we kunnen stellen aan je. Want we begrijpen heel goed dat de één het liever kort, krachtig, zakelijk en to-the-point wil en dat de ander meer behoefte heeft aan een langer gesprek.

Ook dat is oprechte persoonlijke aandacht.

Dus als er iets opgelost moet worden, dan bespreken we samen welke stappen we zetten, wie wat doet en wanneer. We zorgen er in ieder geval altijd voor dat jij snel weer in je eigen lease auto rijdt. We zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen. No excuses.

 

PS: Ben jij Jan Jansen en wil je een auto leasen? Wij staan voor je klaar! Dat geldt natuurlijk ook voor iedereen die geen Jan Jansen heet.

Terug naar overzicht