Wat levert de haal- brengservice op?

5 juni 2019

Je kent het wel, er moet een leaseauto voor onderhoud naar de garage. Twee van je mensen, Peter en Erik, verdwijnen in de ochtend een uur om de auto van Peter weg te brengen. Later op de dag zijn ze nog een uur weg, om de auto weer op te halen. Dat kan efficiënter, met onze haal- en brengservice bijvoorbeeld!

Tijd en geld

Oké, als we nog even doorgaan op het eerdere voorbeeld: twee van je (dure) consultants of accountmanagers zijn dus twee keer per dag een uur weg. Dat zijn vier kostbare uren die je kwijt bent. Je kunt ze immers niet factureren of intern doorberekenen. Vier kostbare uren voor één onderhoudsbeurt van één auto. En hoeveel auto’s heb je rijden? Precies. Reken maar uit wat je per jaar kwijt bent aan tijd (en dus geld) voor alleen het onderhouden van je leaseauto’s. Zonde! “Wij snappen dat tijd geld is voor onze klanten. Het primaire doel van onze haal- en brengservice is dan ook om tijd en geld voor onze klanten te besparen”, licht leaseadviseur Richard toe.

Vrijheid

“Een onderhoudsbeurt komt eigenlijk nooit uit. Onze klanten hebben het al hartstikke druk, die zitten helemaal niet te wachten op een afspraak bij de garage die hun agenda voor die dag beheerst. Onze haal- en brengservice levert daarom niet alleen tijd en geld op, maar ook een stukje vrijheid”, vertelt Richard.

Een goed gevoel

“Het heeft wel iets deftigs en chics als je auto wordt opgehaald en weggebracht. Dat horen we ook vaak terug van onze klanten. Ze voelen zich gewaardeerd en in de watten gelegd”, aldus Richard. De haal- en brengservice van ProMobility is niet alleen voor CEO’s en advocaten beschikbaar, maar voor iedereen.

Speciaal voor regio Voorne-Putten/Rotterdam

De haal- en brengservice van ProMobility is nu alleen nog beschikbaar voor regio Voorne-Putten/Rotterdam. “Iedereen is bij ons vrij om zelf een garage te kiezen voor onderhoud van de leaseauto. In de regio Voorne-Putten/Rotterdam werken we echter met een partner samen; een universeel autobedrijf in Spijkenisse waar we goede afspraken mee hebben, met de haal- en brengservice. Klanten in deze regio raden we dus aan om onderhoud uit te laten voeren door onze partner, maar ook dat zijn ze niet verplicht.”

Volop keuzevrijheid voor onze klanten en berijders dus. Daar staan we voor!

Terug naar alle blogs