Van Wijngaarden BV en ProMobility: goed voor elkaar!

10 juli 2019

Je kent ‘m wel, onze slogan: ‘goed voor elkaar’. Maar, hoe uit zich dat in de praktijk? Hoe goed hebben onze klanten het voor elkaar met hun wagenpark en leaseauto’s? Maar ook: hoe zijn we onderling als zakenpartners goed voor elkaar? We vroegen het aan Michel van Wijngaarden van Van Wijngaarden BV en aan onze eigen leaseadviseur Jeffrey, die regelmatig contact heeft met… jawel… de makers van Zaanse Mayonaise!

Persoonlijk en dichtbij

Van Wijngaarden BV leaset sinds 2011 bij ProMobility en was één van de eerste klanten van Jeffrey. Zijn relatie met directeur/eigenaar Michel van Wijngaarden en verkoopleider Erik van der Laan is goed en informeel. Jeffrey vertelt: “We zijn immers praktisch buren van elkaar.” Van Wijngaarden BV bevindt zich namelijk op hetzelfde industrieterrein als ProMobility in Wormerveer. “Die persoonlijke sfeer, dat vind ik ‘goed voor elkaar’ zijn. Anderzijds wil ik goed voor Michel en Erik zijn door mee te denken in hun mobiliteitsbehoefte”, aldus Jeffrey.

Samen voor de beste deal gaan

Er rijden momenteel drie leaseauto’s bij Van Wijngaarden BV onder contract van ProMobility. Hoe is ProMobility goed voor Van Wijngaarden BV? Michel van Wijngaarden antwoordt: “ProMobility geeft me altijd het gevoel dat we samen de beste deal eruit slepen. Dat is een prettig gevoel voor een ondernemer.” Goed voor elkaar zit ‘m wat Michel betreft ook in de persoonlijke, informele klant-leverancier relatie. Hij legt uit: “De jongens van ProMobility zijn open en goed benaderbaar, netjes en denken mee. Dat ze lekker dichtbij zitten, werkt natuurlijk ook mee.”

Gedeelde Zaanse trots

“Het is een prachtig Zaans bedrijf, natuurlijk zijn we daar trots op. Dat is iedereen in de Zaanstreek. Wij zijn daar geen uitzondering in!”, vertelt Jeffrey enthousiast. Anderzijds kan Michel de lokale betrokkenheid van ProMobility bijzonder waarderen. “Wat ik weet en zie, is dat Dick en zijn team heel actief zijn in de Zaanstreek, met initiatieven en goede doelen. Die maatschappelijke betrokkenheid kan ik heel erg waarderen. Het zegt iets over het bedrijf. Je hebt het ‘goed voor elkaar’ als organisatie als je daar tijd voor vrij kunt maken, vind ik”, aldus Michel.

Terug naar alle blogs