Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Het loopt gewoon goed”

31 januari 2020

Eric van der Spek – Mededirecteur Nautisch Expertisebureau Van de Laarschot – klant sinds 2018.

Ze deelden hetzelfde kantoorpand in Brielle, zo is het contact tussen Van de Laarschot en ProMobility tot stand gekomen. “Toen ik besloot te gaan leasen, twijfelde ik geen seconde wie ik moest bellen”, vertelt Eric, die vier auto’s heeft rijden via ProMobility.

Het is vooral de no-nonsense mentaliteit die hem goed bevalt. “Of misschien passen ze zich gewoon goed aan ons aan, dat kan natuurlijk ook”, vertelt Eric lachend. “Het contact loopt gewoon goed. We zijn dik tevreden.”

Van eigen beheer naar leasen

Voordat Eric besloot bij ProMobility te leasen, had NEB alle auto’s in eigen beheer. Zijn reden om te gaan leasen? “Rendement en ontzorgen. De onderhoudskosten liepen dusdanig op, daar kon het voordeel van zelf financieren niet meer tegen op. Daarnaast bracht het hebben van auto’s in eigen beheer ook een hoop gedoe met zich mee. Op een gegeven moment moesten alle auto’s zo’n beetje tegelijkertijd verkocht worden, ook dat kost tijd. Toen hebben we besloten gedeeltelijk te gaan leasen.”

Oplossingsgericht

Eric belde zonder te twijfelen naar ProMobility, ook al deelden de twee bedrijven inmiddels niet meer hetzelfde kantoorpand in Brielle. Richard is zijn vaste contactpersoon. Hoe bevalt dat? “Geweldig. Hij helpt ons altijd goed en snel.” Ook als er incidenten zijn, zoals recent. “We hadden een Tesla besteld. Toen we ‘m gingen ophalen bij Tesla, stond hij in het zonnetje te stralen tussen nog 500 andere Tesla’s. Door die zon zagen we helaas ook dat hij onder de poetskrassen zat. Niet een beetje, het zag er echt niet uit. Ik heb meteen Richard gebeld, die zei: neem ‘m maar mee, dan lossen we het later op. Zo gezegd, zo gedaan. Hij heeft de auto meteen een grondige poetsbeurt laten geven, zodat de krassen eruit zijn.”

Zou je anderen aanbevelen om bij ProMobility te leasen? “Absoluut. De service is gewoon goed.”