Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Altijd contact met dezelfde mensen die je kennen”

5 oktober 2020

De samenwerking begon in 2013 met één leaseauto. Dat zijn er nu vier. “Als je altijd goed door iemand wordt geholpen, dan blijf ik daar loyaal aan. Dat is belangrijker dan prijs.”

Toen Frank van Kerkwijk in 2012 bij Ambiance IJmond (toen nog Markiezenfabriek Noord-Holland) in dienst trad, kwam hij via via in contact met ProMobility. “Dat beviel goed. Zo ben ik mijn eigen auto zakelijk gaan leasen bij ProMobility.” Toen op een gegeven moment het leasecontract van een collega afliep bij een andere leasemaatschappij, besloot hij het volgende contract ook bij ProMobility af te sluiten. “Later hebben we daar ook de montagebussen aan toegevoegd. Zo zijn we door de jaren heen gegroeid naar vier leasecontracten. Zelf heb ik recent akkoord gegeven op mijn inmiddels derde leaseauto, dat wordt na een PHEV nu voor de eerste keer een volledig elektrische.”

Een persoonlijke, flexibele aanpak

“Het voordeel is dat ProMobility niet heel groot is. De telefoon wordt altijd snel opgenomen en ik heb vaak contact met dezelfde mensen. Die kennen mijn wensen en geschiedenis. Dat is heel prettig werken. Het team denkt echt met ons mee.” Dat ervaarde Frank zelf toen hij een aantal jaren geleden een hernia kreeg en van auto wilde wisselen. “Ik reed een laag model toen ik rugklachten kreeg. Na de operatie aan mijn hernia, wilde ik eigenlijk liever een hoger model. Een SUV waar ik makkelijk in kon stappen. Op dat moment hebben Finn en het team goed meegedacht en een aantal auto’s voorgesteld. Ik kon mijn huidige leasecontract tussentijds overzetten.” Ook toen hij een keer op vrijdagavond met een lekke band kwam te staan, hielp ProMobility hem uit de brand. “Een heel klein incident natuurlijk, maar het was met één telefoontje geregeld.”

Frank waardeert ook de maatschappelijke betrokkenheid van ProMobility. “Mooi om te zien hoe Dick zich bijvoorbeeld inzet met [Z]aan de Wandel. Zelf zijn we daar ook wel van, maatschappelijke initiatieven. Niet zo grootschalig misschien, maar we steunen wel het één en ander.”