Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ik zou niet voor een tientje minder overstappen”

20 november 2020

Sinds 2010 leaset Yur Advocaten & Consultants bij ProMobility. Advocaat en partner bij Yur, Patrique Ouwens, waardeert vooral de persoonlijke service van ProMobility.

“ProMobility is al jaren een vaste relatie van ons kantoor, dus toen we gingen leasen, was de stap naar ProMobility een hele logische.” Ondertussen heeft Yur zes leasecontracten bij ProMobility. Zelf rijdt Patrique een Volkswagen Tiguan Allspace. “Lekker ruim, zodat alle drie mijn kids makkelijk passen en zelfs nog een vriendje mee kunnen nemen.” Hij is zo’n beetje halverwege de termijn van zijn huidige leasecontract. En daarna, elektrisch rijden misschien? “Als er tegen die tijd een ruime elektrische SUV op de markt is, dan zeker wel. Als je ziet hoe hard de ontwikkelingen gaan, dan denk ik dus wel dat dit gaat gebeuren.”

Snel 1-op-1 schakelen

Samen met collega Robert Kleij is Patrique verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur van Yur. En dus ook het contact met ProMobility, omtrent het wagenpark. Al hebben de berijders eigenlijk vooral zelf contact met het team van ProMobility. “Dat schakelt het snelst. Als iemand niet goed weet wat hij moet leasen bijvoorbeeld, dan worden ze op weg geholpen.” Ook in vervelende situaties bij schade of diefstal, zoals Patrique zelf heeft ervaren. “Mijn auto was gestolen. Toen stond ik op straat met twee kinderen die naar school moesten. Binnen een uur had ik een vervangende auto.”

Het persoonlijke contact vindt Patrique het prettigst aan de samenwerking. “Het is fijn dat je weet wie je aan de lijn krijgt als je iets nodig hebt of een vraag hebt. Een vriendelijk en behulpzaam team, dat graag meedenkt, als er een auto vervangen moet worden bijvoorbeeld. Dat vind ik waardevol. Waardevoller dan ergens anders een tientje minder betalen. Daar zou ik niet voor overstappen.”