Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“We praten open en eerlijk over budget en mogelijkheden”

15 juli 2022

Vanuit zijn rol als financieel controller bij De Ridder THO werkt hij al jaren prettig samen met ProMobility. Het meeste contact loopt via Richard, zijn vaste contactpersoon. 

De samenwerking is ontstaan via zijn contact met Dick. Stef kent Dick nog uit zijn tijd als accountmanager bij Pouw. “Ik werk al 24 jaar bij De Ridder THO. Destijds kochten we onze auto’s bij Pouw en had Dick goed contact met onze directie. Toen Dick vertrok zijn wij ook overgegaan naar een andere garage en zijn we elkaar uit het oog verloren. Toen hij ProMobility begon zijn we opnieuw met elkaar in contact gekomen en weer een samenwerking aangegaan.”

Wagenpark van 15 leaseauto’s

De leaseauto’s van De Ridder THO worden grotendeels gebruikt door verkopers, servicemonteurs en applicatiemedewerkers. Momenteel leaset de Ridder THO vijftien auto’s bij ProMobility. Zelf heeft Stef net een nieuwe leaseauto, een Audi A6 hybride. “Volledig elektrisch is voor mij nog geen optie vanwege het bereik en de trekkracht, maar we volgen de ontwikkelingen van elektrische auto’s op de voet. Ik wil graag met de caravan op vakantie en mijn woon-werkafstand is 143 kilometer per enkele reis. Dus ik vind hybride voor nu een betere optie.”

Open en eerlijk

De openheid en eerlijkheid in de samenwerking met ProMobility vindt Stef prettig. “Het team denkt met ons mee. We praten open en eerlijk over het budget en de mogelijkheden. Wat kan wel en wat kan niet. Als iets niet gaat, dan gaat iets gewoon niet, zo simpel is het. Daar zijn we eerlijk over en ProMobility ook. Dat werkt fijn samen.”

Altijd bereikbaar

Ook de persoonlijke service spreekt Stef aan. “Het team bestaat uit fijne mensen die snel handelen als dat nodig is. Ze staan ook in het weekend voor je klaar.” Is dat weleens nodig geweest dan? “Zeker, een aantal keer zelfs. Bij twee verschillende aanrijdingen door collega’s in het weekend. ProMobility stond gelijk paraat om ons te helpen en de volgende dag stond er een andere auto klaar. Klasse.”