Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

YES! We hebben gewonnen! 


Elk jaar voert de Vereniging Zakelijke Rijders (VZR) een tevredenheidsonderzoek uit onder leaserijders. Meer dan 5.400 leaserijders, wagenparkbeheerders en private-leaserijders vulden de enquête in over hun eigen leasemaatschappij. ProMobility kwam als beste uit de bus in de categorie middelgrote en kleine leasemaatschappijen.

Goed voor Elkaar

Wij zijn door onze berijders gemiddeld gewaardeerd met een 8,6 en sleepten daarmee de titel ‘Beste Leasemaatschappij 2022 in de categorie middelgrote en kleine leasemaatschappijen’ in de wacht. Wagenparkbeheerders gaven ons gemiddeld een 8,7. Goed voor een tweede plaats. Ons team is blij met de waardering van onze relaties. Dit is de eerste keer dat wij meededen aan dit onderzoek. We zijn uiteraard enorm trots dat we dan direct winnen onder de berijders en op tweede plaats eindigen bij de wagenparkbeheerders. Dat zegt veel over onze collega’s, onze service én over onze klanten.

Deze prijs is natuurlijk voor onze collega’s. Zij zijn de mensen die onze klanten te woord staan en de hoge kwaliteit van onze dienstverlening waarmaken. Iedere dag weer. Dat onze klanten ons zo hoog waarderen, is een direct compliment aan ons gehele team. Daar zijn wij hen ontzettend dankbaar voor! Wij zien de prijs als een motivatie om het niveau van de dienstverlening van de groeiende leasemaatschappij hoog te houden en te optimaliseren. Ons motto luidt niet voor niets ‘Goed voor Elkaar’. Dat streven we na in alles wat we doen! In het tevredenheidsonderzoek scoren we hoog op de deelgebieden ‘persoonlijk contact’, ‘aandacht’, ‘snelheid van reageren’ en ‘deskundigheid van het leaseadvies’. Dat onderschrijft onze missie en motiveert ons om nóg beter voor onze klanten te zorgen dan we al doen.

LEES HET RAPPORT