Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Krosto en ProMobility: goed voor elkaar!

16 juli 2019

Je kent ‘m wel, onze slogan: ‘goed voor elkaar’. Maar, hoe uit zich dat in de praktijk? Hoe goed hebben onze klanten het voor elkaar met hun wagenpark en leaseauto’s? Maar ook: hoe zijn we onderling als zakenpartners goed voor elkaar? We vroegen het aan Erwin Krook van Krosto Techniek en aan onze eigen leaseadviseur Jeffrey, die al jaren met de detacheerder van technisch personeel meedenkt!

De uitdaging van een detacheringsbureau: welk leasecontract?

Detacheringsbureaus en uitzendorganisaties hebben vaak nogal wat mensen op de weg: consultants, uitzendkrachten en accountmanagers, die naar verschillende klanten en opdrachtgevers in het land moeten. Zo ook Krosto. Leaseauto’s zijn in zo’n geval een voordelige oplossing. Mits je het goed aanpakt! “We hadden op een gegeven moment een flinke pool tijdelijke auto’s, beschikbaar voor onze ‘Krostianen’ (lees: collega’s in het veld). Allemaal met korte leasecontracten van zo’n drie maanden. Die zijn relatief duur in vergelijking met langlopende leasecontracten. Daar waren we onszelf nog niet eens zo heel erg van bewust, totdat Jeffrey ons daarop attendeerde”, vertelt Erwin Krook van Krosto.

Jeffrey licht toe: “Ik zag het aantal leaseauto’s groeien. De pool tijdelijke leaseauto’s bestond inmiddels uit zo’n 10 tot 15 auto’s. Het merendeel was altijd in gebruik. Dus waarom zouden we die niet omzetten naar langlopende leasecontracten? Dat is een stuk voordeliger.” En zo trok Jeffrey proactief aan de bel bij Erwin. “ProMobility denkt mee en helpt mee. Ook al zijn ze inmiddels behoorlijk groot in aantal klanten en contracten, ze werken nog altijd met een hecht team en de kracht zit ‘m in het persoonlijke contact”, aldus Erwin.

“Ik hoor niets, dus dan gaat het goed”

Op dit moment heeft Krosto 26 leasecontracten bij ProMobility lopen. Naar alle tevredenheid, zo zegt Erwin. Maar wat betekent ‘tevredenheid’ voor hem: wanneer is Erwin tevreden? “Als ik geen gezeur en gedoe heb rondom mijn wagenpark. Ik wil er geen omkijken naar hebben, want dan had ik net zo goed zelf auto’s kunnen kopen. Maar dat wil ik bewust niet. Ik wil mij kunnen focussen op onze business. En dat kan nu, want ProMobility neemt alles uit handen en regelt alles met onze HR-afdeling. Dus hoe minder ik hoor, hoe beter het gaat”, vertelt Erwin.

Terug naar overzicht

Wilt u teruggebeld worden?

Laat hieronder uw telefoonnummer achter en u wordt spoedig teruggebeld.