Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

Uit de praktijk: Goed voor elkaar, ook tijdens kraamtranen

2 augustus 2019
Michelle van Fox-IT vertelt.

Wat doe je als je auto er een paar dagen na de bevalling mee ophoudt en je overvallen wordt door kraamtranen? ProMobility bellen natuurlijk! Het overkwam Michelle. Ze belde Rens, haar redder in nood. En ze is er nog op vooruitgegaan ook, met de leaseauto die ze graag wilde.

Michelle reed al 5 jaar met veel plezier in haar Audi A3, toen haar auto er zomaar mee stopte. “Het onderhoud werd altijd netjes ingepland, met een haal- en brengservice. Ik had Rens in die jaren een paar keer gesproken. Altijd vriendelijk, niets is te veel en super servicegericht”, aldus Michelle.

“Even snel op en neer, dacht ik.”

Toen gebeurde het. Michelle was nog maar net bevallen (donderdag) toen haar auto kapotging (maandag) tijdens haar eerste uitstapje. “Ik moest echt even de deur uit, ook al was ik nog maar net bevallen. Dus ging ik samen met mijn vriend naar de AH om de hoek, op 5 minuten rijden afstand. Met de auto, even snel op en neer, terwijl de kraamhulp thuis bleef met de kleine. Ik vond het best spannend. Dus snel door de supermarkt en weer terug”, vertelt Michelle.

Eenmaal terug bij de auto met een volle boodschappentas, wilde deze plotseling niet meer starten. “Hij deed helemaal niets meer. Ik begon vreselijk te huilen. Onwijs overdreven natuurlijk, maar het waren de kraamtranen die loskwamen en ik kon ze niet tegenhouden”, vertelt de goedlachse Michelle die nu lachend op de situatie terug kan kijken. “In paniek belde ik Rens op in mijn emotionele bui. Hij zal wel gedacht hebben!” Professioneel en meelevend als Rens is, vroeg hij of er iemand bij haar was. “Dat was slim van hem. Hij stelde mij gerust, stuurde me naar huis en handelde het verder met mijn vriend af.”

Van Audi A3 naar Audi Q2

Michelle’s vriend was een uur later thuis, met een vervangende Audi A3. “Rens weet dat ik een Audi liefhebber ben.” Ondertussen werd Michelle’s auto onderzocht, die bleek technisch total loss te zijn. Tijd voor een nieuwe dus. “Ik speelde al een tijdje met de gedachte om over te stappen op een Audi Q2.” Het toeval wilde dat er een zo goed als nieuwe Audi Q2 vrijkwam bij een andere klant van ProMobility. Rens was er als de kippen bij en reserveerde deze direct voor Michelle. “Ik ben dus én onwijs goed geholpen tijdens mijn pechgeval én ik rijd nu de auto die ik graag wilde. Beter kan niet.”

Krat bier om te bedanken

Michelle besloot de aflevering van haar nieuwe Audi Q2 bij ProMobility in Geervliet plaats te laten vinden. “In al die jaren dat we contact met elkaar hebben, hebben we elkaar nog nooit persoonlijk ontmoet. Tijd voor een ontmoeting vond ik.” Met een krat bier onder haar armen arriveerde ze bij de jongens van ProMobility om hen, en in het bijzonder Rens, te bedanken voor alle goede zorgen.

Terug naar overzicht

Wilt u teruggebeld worden?

Laat hieronder uw telefoonnummer achter en u wordt spoedig teruggebeld.