Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.
“Het is altijd onze ambitie geweest om lokaal te leasen, naast de contracten die we hebben lopen bij LeasePlan. Toen onze vestiging in Dordrecht haar deuren sloot en al onze activiteiten naar Hellevoetsluis verhuisde, zijn we overgestapt naar ProMobility”, licht Hans toe. Het lijntje met ProMobility was toen al gelegd door Errol Ooft, directeur van IOB, zo vertelt Hans. “Hij had Marc eerder ontmoet bij een netwerkbijeenkomst in de regio en bij mij aangegeven om ProMobility te contacten als er een mogelijkheid zou voordoen.” Zo gezegd, zo gedaan!
En, hoe bevalt het zakendoen met ProMobility? “Heel prettig. Ik heb het meeste contact met Richard. Hij weet goed waar hij het over heeft en koppelt snel terug. Ook als het antwoord op mijn vraag nee is, dan hoor ik dat snel. De lijntjes zijn heel kort.” Snelle schakelen, flexibiliteit en persoonlijk contact zijn wat Hans betreft de voordelen van ProMobility ten opzichte van LeasePlan. “Vooral de berijder ervaart daar voordeel van. Ze mogen bijvoorbeeld zelf de garage uitkiezen voor het onderhoud van hun leaseauto. En als er iets is of een vraag hebben, dan hebben ze binnen no time antwoord.”
Ook Hans zelf heeft zeer recent nog een positieve ervaring gehad met ProMobility. “We hebben vorige maand vier elektrische auto’s bij ProMobility weggezet. De prijs was nagenoeg gelijk met LeasePlan, maar ProMobility heeft me in dit geval heel goed ontzorgd, waardoor we in één keer vier leasecontracten hebben afgesloten.” Leg uit… “Richard heeft zich hard gemaakt om de auto’s sneller geleverd te krijgen.”
Hoe doe je dat eigenlijk, met twee leasemaatschappijen werken? Wanneer kies je voor de één en wanneer voor de ander? “We zetten de aanvraag altijd bij beide partijen uit, tegen dezelfde standaard normen die we hanteren, zodat we een eerlijke vergelijking kunnen maken. We werken met een vast leasebudget, maar vaak willen berijders mooier en groter rijden. Alles wat ze meer besteden, moeten ze zelf betalen. Daarom willen we onze medewerkers een keuze kunnen bieden.” Hans voegt daar expliciet aan toe dat hij niet onderhandelt. “Ik ga niet shoppen. Het is geen koehandel. En ik ben naar alle partijen open en eerlijk.” Door met twee partijen te werken, is Hans altijd breed geïnformeerd, zegt hij. “Ik krijg van twee kanten informatie en vergaar zo heel veel kennis. Daarnaast houdt het iedereen scherp, vind ik.”