Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ik hoef nergens meer over na te denken”

9 december 2019
Erik Don – Eigenaar Don Plotter Service – sinds 2014 klant.

Na problemen te hebben gehad met een autodealer, besloot Erik zo’n 5 jaar geleden te gaan leasen bij ProMobility. “Ik wilde me niet langer druk hoeven maken en mijn tijd beter besteden.” Lees verder hoe het leasen bij ProMobility hem bevalt.

Via een netwerkwerkclub kwam Erik in contact met Marc en Richard. “Voorheen kochten we altijd onze eigen auto’s”, vertelt Erik. Tot hij gedoe kreeg met de dealer. “Daar ging zo ontzettend veel tijd en energie in zitten, dat wilde ik niet meer.” Dus besloot hij met ProMobility in zee te gaan.

Geen zorgen meer

En, hoe bevalt dat? “Héérlijk, ik hoef nergens meer over na te denken. Als ik een geluidje in de auto hoor, dan bel ik en wordt het opgelost. Het zijn mijn zorgen niet meer, heel simpel gezegd. Daar betaal je natuurlijk ook voor, maar de tijd en het gemak komt twee keer zo hard terug, vind ik.”

Binnen twee weken weer op de weg

Het meeste contact heeft Erik met Richard. Het contact is persoonlijk en servicegericht, vertelt Erik aan de hand van een recent voorbeeld. “Laatst heb ik ons bestelbusje total loss gereden, nadat er iemand achterop klapte. Ik stond midden op de snelweg stil. Toen ik het servicenummer belde, stond ik een tijdje in de wacht. Dus heb ik Richard gebeld. Hij nam het contact gelijk over en zorgde ervoor dat ik zo snel mogelijk teruggebeld werd door de servicedienst.”

Nadat de bestelauto total loss was verklaard, moest er zo snel mogelijk een nieuwe komen, om operationeel te blijven. “Richard heeft alle voorraadmodellen met onze wensen en eisen in de regio opgezocht. Zo stond er al binnen twee weken een nieuw busje voor de deur.”