Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“We zitten goed op één lijn”

6 januari 2020
Anouk Kef – directeur/eigenaar Flexitank Solutions – klant sinds 2017.

ProMobility is haar eerste kennismaking met een zakelijke leasemaatschappij. “Meteen een schot in de roos”, vertelt ze. Haar broer, vader en Anouk zelf rijden alle drie naar tevredenheid een leaseauto via ProMobility. Lees hier de ervaring van Anouk.

Anouk is nog niet zo heel lang klant, maar wil graag al haar tevredenheid uiten over de samenwerking tot nu toe met ProMobility. Vertel, hoe zijn jullie met elkaar in contact gekomen? “Via mijn accountant Armando Palermo van A-countants. Hij beval ProMobility aan. De eerste kennismaking was meteen goed!”, vertelt Anouk. Waarom was je meteen enthousiast? “Jeffrey is een hele fijne, enthousiaste persoonlijkheid. Hij is klantgericht en luistert goed naar onze wensen. Hij deed meteen moeite om het één en ander uit te zoeken.”

Smaak en vakkennis

In eerste instantie sloot ze twee contracten af, voor haar en haar broer Rutger. Recent is daar een derde contract bijgekomen voor haar vader. “Drie totaal verschillende auto’s, die passen bij wie we zijn en ons rijgedrag.” Anouk vertelt dat Rutger en zij over een jaar een nieuwe auto willen. “Jeffrey zit qua smaak met ons op dezelfde lijn en kijkt aan de zijlijn alvast mee. Hij denkt echt mee om het ons naar onze zin te maken. Zo hebben we bijvoorbeeld een verkort leasecontract, zodat we soepel kunnen overstappen straks.”

Problemen wegnemen

Deze flexibele houding en het persoonlijke contact kan Anouk het meest waarderen aan de samenwerking met ProMobility. “Laatst kreeg ik een parkeerbon. Die kreeg ik letterlijk in dezelfde minuut binnen als het moment dat ik de parkeer-app activeerde. Ik wil deze boete daarom aanvechten, door een bezwaar in te dienen. Daarvoor zijn ook wat leasegegevens nodig.” Jeffrey vertelde Sabine van de backoffice over het voorval, die meteen contact zocht met Anouk. “Ik werd netjes gebeld door een vrolijke vrouwelijke collega bij ProMobility. Zij nam meteen het probleem bij me weg door het voor me op te pakken.”

Tot slot is het ook het Zaanse hart dat de twee bedrijven met elkaar verbindt. “Wij zijn ook echt een Zaans bedrijf.” Net als de Zaanse vestiging van ProMobility. “Ook wij geven om thema’s als maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheid, net als ProMobility.”