“Wij zijn kritisch, maar ze snappen het gewoon”

19 juni 2020

Het Rotterdamse marketing- en communicatiebureau Campagne leaset acht auto’s en de negende is onderweg. Allemaal verschillende merken. “Ik vind het belangrijk mensen vrij te laten in hun keuze. Natuurlijk wel binnen bepaalde richtlijnen en budget, maar verder is een auto iets persoonlijks.”

André van der Meer is managing partner van Campagne en sinds 2014 klant bij ProMobility. Hij legt uit waarom hij zaken doet met Marc. “Geen gedoe, want daar houd ik niet van. Het is duidelijk wat we van elkaar verwachten. Marc en zijn team komen altijd hun afspraken na. Daar kun je op vertrouwen. Ik heb eigenlijk geen omkijken naar onze leasecontracten. ProMobility is ook klant bij ons en voordat we met elkaar in contact kwamen, hadden wij onze auto’s in eigen beheer. Toen we samen alles op een rijtje hadden gezet, bleek leasen niet echt duurder en in ieder geval veel makkelijker.”

Uit hetzelfde hout gesneden

De manier van zakendoen van ProMobility sluit aan bij de werkwijze van Campagne, vertelt André. “We zijn uit hetzelfde hout gesneden en delen dezelfde waarden. We zijn allebei ambitieus en hebben een persoonlijke benadering naar onze klanten. We kijken verder dan onze neus lang is en gaan heel ver in onze dienstverlening om de klantvraag optimaal te beantwoorden. Dat is fijn zakendoen, als je elkaar begrijpt.” André waardeert de kennis en kunde van het team van ProMobility. “Je merkt gewoon: ze snappen het. Die deskundigheid, dus eigenlijk de mensen, maakt ProMobility een fijne leasemaatschappij. Daardoor voel ik mij als klant begrepen. Dat is heel veel waard in de dienstverlenende sector.”

Wie goed doet, goed ontmoet

De maatschappelijke lokale betrokkenheid van ProMobility is voor André een kers op de taart. “Ik selecteer de partners waar we mee samenwerken niet primair op maatschappelijk verantwoord ondernemen, het gaat meer om de klik, maar ik zie het zeker als een plus. ‘Wie goed doet, goed ontmoet’ is misschien een cliché, maar wel waar. Zo zitten we zelf als bureau ook in de wedstrijd.”

Terug naar alle blogs