Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ze laten je nooit zitten”

27 juli 2020

Fred Smulders wil verduurzamen. Een behoefte die ook zijn medewerkers delen. “De noodzaak om veel de weg op te gaan is een stuk minder. Ook door de coronatijd.”

Zelf rijdt Fred twee auto’s: een hybride Volvo en bij mooi weer pakt hij zijn BMW cabrio. Binnenkort maakt hij een proefrit in een volledig elektrische auto, samen met Richard. “Richard vindt het oprecht leuk om mee te gaan, dat waardeer ik.” De behoefte om te verduurzamen wordt steeds sterker bij Fred, vandaar de proefrit. Ook zijn team deelt die behoefte. “We leasen nu 1 benzineauto, 2 hybride en 1 volledige elektrische auto bij ProMobility. Degene die de hybride Audi rijdt mag volgend jaar een nieuwe uitzoeken en kijkt eigenlijk alleen maar naar volledig elektrische modellen.”

Minder op de weg, meer korte ritten

De beperkte actieradius voelt voor Fred niet als een beperking. “Over het algemeen maken we toch alleen maar korte ritten. Voor die paar keer dat je een lange rit moet maken, zoals in de zomervakantie met het gezin, kun je naar mijn idee beter een auto huren. Dan ben je alsnog voordeliger uit.” Ook de coronatijd heeft wat hem betreft bijgedragen aan onze gedachten over woon-werkverkeer en werk-werkverkeer. “Je ziet dat de echte noodzaak om voor alles de weg op te gaan minder is geworden.”

Fred vertelt blij te zijn met Richard als zijn contactpersoon, die hij eigenlijk meer ziet als een sparringmaatje. “Hij is oprecht geïnteresseerd en denkt mee.” Ook als het even niet mee zit. “Toen ik mijn cabrio net had, sprong mijn ruit toen ik ‘m parkeerde bij een klant en het dak dichtdeed. Ik moest écht naar binnen voor een belangrijke afspraak, terwijl de achterruit in duizend stukjes in mijn auto lag. Toen heb ik Richard gebeld. Hij kwam meteen in actie. Alles wat hij kon doen, deed hij. Dat is typerend voor ProMobility: ze laten je gewoon nooit zitten.”

“ProMobility past veel beter bij ons”

Voordat hij vijf jaar geleden klant werd bij ProMobility, leasede Fred direct bij Volvo. “Een mooi merk en een mooie club, maar ik was daar natuurlijk maar een kleine klant en zo ervaarde ik dat ook. En ik was natuurlijk altijd afhankelijk van één merk. Dat wilde ik niet langer.” Hij stapte over naar ProMobility, na goede verhalen te hebben gehoord van één van zijn klanten: Fox-IT. “ProMobility past veel beter bij ons, in omvang en filosofie.” Het contact dat hij met Richard heeft, is persoonlijk en eerlijk. “Hij appt mij bijvoorbeeld als er een nieuw model op de markt komt. Ik waardeer zijn mening, want hij is altijd eerlijk. Als hij iets niets vindt, dan zegt hij dat ook.”