Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Meer dan een klant-leverancier-relatie”

7 augustus 2020

Ruim drie jaar geleden besloten Jeroen van Kessel en zijn zakenpartners over te stappen op zakelijke lease. Op dit moment heeft KWK twaalf leasecontracten bij ProMobility.

“Tot die tijd hadden we onze auto’s in eigen beheer. Net op het moment dat we ons afvroegen hoe we verder zouden gaan met ons wagenpark, kwamen we met Marc in contact.” Jeroen volgde een directietraining waar ook Marc aan deelnam. En zo raakten de twee ondernemers met elkaar in gesprek. “Daarna hebben we een aantal offertes opgevraagd, waaronder bij ProMobility.”

Goede service voor MKB

Waarom de keuze voor ProMobility? “De service is gericht op MKB. En dat past bij ons. KWK is een adviesbureau op het gebied van huisvesting en vastgoed. Onze  ‘huisvestingsregisseurs’ werken zelfstandig en organiseren graag alles zelf, dus ook zaken omtrent hun eigen leaseauto.” Samen met Richard heeft Jeroen de kaders opgesteld waarbinnen het team van KWK zelf een leaseauto mag uitzoeken. Iedere medewerker heeft zelf rechtstreeks contact met ProMobility. “Die korte lijnen werken goed voor onze organisatie.”

Zelf rijdt Jeroen sinds kort een elektrische auto, nadat hij eerst een diesel reed. Even wennen? “Het valt eigenlijk wel mee. Ik kreeg ‘m in het begin van de coronatijd, toen ging ik sowieso weinig de weg op. Dus ik kon er langzaam aan wennen. Inmiddels zit het ‘laden’ volledig in mijn systeem en geniet ik elke dag van het rijgenot van de auto.”

“Zonder tussenkomst van allerlei accountmanagers”

De slogan Goed voor Elkaar van ProMobility vertaalt Jeroen naar de relatie tussen de twee bedrijven. “Dat gaat verder dan een standaard klant-leverancier-relatie. We lunchen weleens en nodigen elkaar uit op evenementen en bijeenkomsten.” Goed voor Elkaar betekent voor Jeroen ook ‘het goed voor elkaar hebben’, vertelt hij. “En dat hebben ze bij ProMobility. De leasecontracten zijn helder en duidelijk. Net als de berekeningen van het leasebedrag. Als je belt met een vraag, dan wordt het gelijk opgepakt en teruggekoppeld. Zonder tussenkomst van allerlei accountmanagers, maar gewoon rechtstreeks.”