Schade, technische mankementen of andere vragen? We lossen het gewoon samen op!

Hoe netjes jij ook in jouw auto rijdt en hoe goed we ons best ook doen, schade of technische mankementen kunnen we met elkaar niet altijd voorkomen. Dat het vervelend en lastig is, begrijpen wij maar al te goed. Jij wilt maar één ding: verder! Dat is precies waar wij voor zorgen. We zetten jou weer in beweging. Dus wat er ook aan de hand is, bel ons of mail ons. Dan lossen we het gewoon samen op.

0181 47 00 70 info@promobility.nl
Vraag stellen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ik wil per se niet bij een grote partij”

18 september 2020

Een nummertje zijn is wat George van Ederen (L&D Support) absoluut niet wilde. Daarom leaset hij bij ProMobility. 

Sinds een paar weken rijdt George zelf een Tesla. Het is zijn derde leaseauto bij ProMobility. “Als je leaset kun je veel sneller meegaan met nieuwe ontwikkelingen in de markt.” Toen de periode van zijn vorige leasecontract bij ProMobility afliep, wist hij al meteen: de volgende auto moet elektrisch zijn. “Ik wilde niet nog een paar jaar aan een benzineauto vastzitten, dat voelde gewoon niet goed.” Dat was 100% zijn eigen keuze, benadrukt George. “ProMobility geeft me alle vrijheid. Ik voel mij niet in een keurslijf gedrukt en ben de baas over mijn eigen beslissingen, dat is fijn.”

Service en flexibiliteit

Zes jaar geleden kwam George via zijn netwerk in contact met Dick. Tot die tijd had hij zijn auto’s in eigen beheer, nu heeft hij met L&D Support vijf leaseauto’s bij ProMobility. “Ik voel mij écht ontzorgd. Dat is ook de hoofdreden dat we zijn gaan leasen. Niet eens zozeer om fiscale redenen, maar de service en flexibiliteit.” Normaliter maakt George flink wat kilometers, zo’n 35 duizend per jaar. “Dat is dit jaar even anders met de coronacrisis, maar ik verwacht dat dit wel weer terugkomt.” Die kilometers maakt hij graag zorgeloos. “Ik heb niet de kennis en behoefte om over de rest na te denken, zoals onderhoud. Dat doet ProMobility voor ons.”

“Recht door zee, dat waardeer ik”

Jeffrey is zijn vaste contactpersoon, tot grote tevredenheid van George. Ook Finn en Monique spreekt hij weleens. “Het team is altijd vrolijk en opgewekt. Maar ook proactief, eerlijk en recht door zee. Dat waardeer ik.” George vertelt zich geholpen te voelen door de klantgerichtheid van ProMobility. “Het team denkt met ons mee. We hebben bijvoorbeeld een keer overcapaciteit gehad, toen hebben ze een auto voor ons gestald. Die flexibiliteit heb je niet bij grote partijen.”