“Die klik? Dat is een gevoel”

24 februari 2022

Een nieuwe klant, waar we meteen vijf leaseauto’s mogen verzorgen. Wat een vertrouwen van Isolatiebedrijf C.J. van Staveren. “Puur gevoel”, vertelt Coen van Staveren. Hij deelt zijn ervaring.

Hij leasete eerst bij een andere maatschappij. “Maar die werd overgenomen door een grote partij. Het persoonlijke was er meteen af. ‘Toets 1 voor die en toets 2 voor die’, daar heb ik gewoon geen trek in.” En dus keek Coen uit naar een nieuwe zakelijke leasemaatschappij. Een medewerkster attendeerde hem op ProMobility. Hij maakte kennis en het klikte meteen, vertelt Coen. Waarom? “Dat is moeilijk uit te leggen, dat is een gevoel. Ik voelde mij serieus genomen en het contact was meteen persoonlijk.” En dat was precies waar hij behoefte aan had. “Zo doe ik zelf ook zaken met mijn klanten.”

Hij leaset zeven auto’s bij ProMobility. Vier Toyota ProAce City bedrijfswagens en drie personenauto’s. Ook staat er een IVECO Daily in bestelling. De bedrijfswagens zouden aanvankelijk eind mei 2020 geleverd worden, maar helaas duurde de levering iets langer. “Zoiets kan gebeuren. Dat heeft ProMobility ook niet in de hand. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. En dat is keurig netjes opgelost met een tijdelijke oplossing.”

“Fouten maken we allemaal, het gaat erom hoe je het oplost”

Hoe Coen tot de keuze van deze auto’s is gekomen? “Dat heb ik aan ProMobility overgelaten. Ik heb mijn wensen aangegeven. Zoals de lengte van onze bedrijfswagens, om steigers te vervoeren. Richard is vervolgens aan de slag gegaan en kwam met een voorstel. Dat was nagenoeg meteen goed.”

Een prille samenwerking dus, sinds zomer 2020. “Tot nu toe ben ik tevreden over ons contact. De samenwerking verloopt soepel. Alles loopt zoals we afgesproken hebben, van de eerste ontmoeting, tot het uitzoeken van de auto. Oké, de levering liep iets anders. Maar fouten maken we allemaal, het gaat erom hoe je het oplost.”

Terug naar alle blogs