“Ik hang altijd met een glimlach op”
14 november 2019Ad Bominaar – Managing Director GoodLife – sinds 2007 klant.
Al 12 jaar is hij trouw aan ProMobility. De persoonlijke aandacht, alsmaar vernieuwende services, het gevoel voor ondernemerschap en enthousiasme van het team zijn de redenen dat Ad graag bij ProMobility leaset. “Dat gevoel dat je ertoe doet heb je niet bij grote leasemaatschappijen, weet ik uit ervaring.”
In 2007 kwam Ad voor het eerst in contact met Dick. Samen met zijn twee business partners besloot hij de drie auto’s van hun startende onderneming bij ProMobility te leasen. “Het contact was meteen persoonlijk en hartverwarmend, met veel energie en ondernemerschap.” Toen Ad in 2010 verantwoordelijk werd voor een middelgroot farmaceutisch bedrijf, twijfelde hij geen seconde om weer met ProMobility in zee te gaan. Hij sloot in die periode ongeveer 20 leasecontracten af. Nu heeft Ad z’n eigen farmaceutische bedrijf en is hij opnieuw klant bij ProMobility, met zo’n zeven leasecontracten.
Continu in ontwikkeling
Waarom? “De consistentie in persoonlijke aandacht, service op maat en continue ontwikkeling.” Ad legt uit: “Toen ik in 2007 klant werd, bestond ProMobility nog maar net. Door de jaren heen hebben ze steeds nieuwe, slimme oplossingen ontwikkeld, zoals het klanten dashboard waarmee je de efficiëntie van het rijgedrag binnen je organisatie kunt monitoren. Van dat soort innovatieve oplossingen heb je als klant veel voordeel.”
“Ondernemend en enthousiast team”
Toch is de persoonlijke aandacht de belangrijkste reden dat Ad al meer dan een decennia trouw is aan ProMobility. Hoe uit zich dat? “Dick is heel persoonlijk in zijn contact met mensen en dat DNA zie ik ook terug in de rest van de club, iedereen is ondernemend en enthousiast. Het taalgebruik is altijd volop positief. In welke situatie je ook verkeert, ze zijn altijd bereid om te helpen en doen dat met veel enthousiasme en zonder muffig taalgebruik. Als ik ProMobility bel, voor wat dan ook, hang ik altijd met een glimlach op.” De kleinschaligheid van het team draagt daar wat Ad betreft absoluut positief aan bij. “Omdat het een relatief kleine organisatie is, kunnen ze snel schakelen en écht die verbinding aangaan. Dat merk je als klant. Dat noem ik écht ontzorgen.”
Terug naar alle blogs