Transparante kostprijs
27 november 2020Na een tussenpauze, ging Arnold al snel weer in zee met ProMobility. Hij heeft een aantal bedrijfsauto’s in de zakelijke lease. “Ik hoop dat dit er in de toekomst nog meer worden.”
Lokale leasemaatschappij
Volgens hem is het onmogelijk om Dick te missen, als actieve ondernemer in de Zaanstreek. “Die lange zie je niet snel over het hoofd”, vertelt Arnold de Jonge (directeur Interselektie) lachend. “Zonder dollen, Dick is een actieve ondernemer in de regio. Dat mag ik wel. Lokaal zakendoen heeft zo z’n voordelen. Ook de relatie met AUTOTOP, waar we alle service en onderhoud laten doen. Als er iets is met één van de auto’s, wip ik zo even langs.”
Transparante kostprijs
Het andere pluspunt van ProMobility waar Arnold als ondernemer van gecharmeerd is, is de transparantie. “Dick en zijn team geven eerlijk inzicht in de kostprijs, dat mag ik graag. Er zijn genoeg leasemaatschappijen die zich helemaal volvreten (lees: hoge, ondoorzichtige marges pakken) en dan de boel verkopen. ProMobility doet zaken op een eerlijke manier. Daardoor hebben ze voor mij een hoge gunfactor. Ik heb het gevoel dat er echt meegedacht wordt, ook hoe je eventueel kunt besparen.”
“Je moet doen waar je goed in bent”
De reden waarom Arnold least en niet koopt is eenvoudig. “Ik wil mij kunnen focussen. Wij zijn goed in uitzenden van technische mensen en andere disciplines, ProMobility in mobiliteit. Zo werk ik ook met partners gespecialiseerd in huisvesting voor onze arbeidsmigranten en weer een andere partner voor tools en persoonlijke beschermingsmiddelen.”
Arnold is het type ‘recht door zee’. Hij vindt het prettig dat het team van ProMobility dezelfde taal spreekt. “Ik doe niet aan onzin verhalen. Afspraak is afspraak. Dat is hoe ik mensen behandel en het is prettig om ook zo behandeld te worden. Dat klikt.”
Terug naar alle blogs