2e plek MT1000 Zakelijke Mobiliteit

7 oktober 2024

We zijn trots om te delen dat ProMobility op de tweede plek staat in de categorie Zakelijke Mobiliteit van het jaarlijkse MT1000-onderzoek. Dit onderzoek, uitgevoerd door MT/Sprout, brengt de beste dienstverleners van Nederland in kaart en vraagt duizenden zakelijke beslissers met welke bedrijven ze graag samenwerken. Het resultaat is een indrukwekkende lijst. Waar wij onderdeel van zijn… en dat hebben we aan onze klanten te danken!

Klantgericht denken zit in ons DNA

Marc Noyons, directeur bij ProMobility, zegt: “Deze erkenning is een mooie bevestiging van ons harde werk en onze toewijding aan onze klanten. We zetten ons in om niet alleen aan hun verwachtingen te voldoen, maar om ze ook te overtreffen. Het feit dat we op de tweede plek staan toont aan dat onze benadering van mobiliteit en onze focus op persoonlijke relaties gewaardeerd worden.”

Dick Dekker, ook directeur bij ProMobility, voegt hieraan toe: “Onze klanten zijn de kern van wat we doen. Daarvoor stoppen wij met het hele team hart en ziel in ons bedrijf. Extra inzet wanneer het nodig is; wanneer een klant een uitdaging met z’n auto heeft, of toch een andere keuze wil maken na een paar maanden ‘sturen’ en uiteraard ook proactief meedenken over alternatieve, slimme mobiliteitsvormen. En dat betaalt zich uit. Deze tweede plek laat zien dat onze aanpak, met aandacht voor zowel mobiliteit als elkaar, wordt opgemerkt.”

MT1000 als belangrijke graadmeter

De MT1000-ranglijst is een belangrijke graadmeter voor de waardering van zakelijke dienstverleners in 62 sectoren, met de nadruk op professionaliteit en marketing, HR, financiën, digitaal en mobiliteits- en facilitaire dienstverlening. Het onderzoek van 2024 leert dat klanten hun strategie opnieuw tegen het licht houden en soms harde keuzes maken, zo stelt MT/Sprout. “Dat is logisch, maar pas op voor opportunisme”, zegt hoofdredacteur Donovan van Heuven van MT/Sprout. “Grijp je deze fase enkel aan om te schaven aan presentaties en spreadsheets, dan dreigt het gevaar rechts te worden ingehaald. Herijken zou geen project met een stappenplan moeten zijn, maar een continu proces waarin je de risico’s van je organisatie beheert én scherp blijft voor de kansen van morgen.”

Altijd Goed voor Elkaar: nu en in de toekomst

Met deze erkenning als tweede in de sector willen we onze klanten, leveranciers, maar zeker ook ons eigen team bedanken voor hun vertrouwen en steun. We blijven ons inzetten voor flexibele en duurzame mobiliteitsoplossingen, altijd met aandacht voor persoonlijke relaties. Dit resultaat motiveert ons om vast te houden aan ons motto ‘Goed voor Elkaar’. Bij ProMobility zijn klanten mensen die we kennen, iedereen met unieke behoeften. Door oprechte betrokkenheid kunnen we maatwerkoplossingen bieden. Zo waarborgen we de kwaliteit van onze dienstverlening én optimaliseren we die continu.

Dank voor het vertrouwen in ProMobility!

Terug naar alle blogs